18.02.2011

SMART KNAGG

Jeg faller stadig vekk for knagger, ser jeg en knagg jeg liker, så blir den med hjem, okke som. Problemet er at knaggen blir liggende i en skuff fordi jeg lider av skrue og spikerhull-skrekk. For tenk om jeg angrer på plasseringen?! Da står det igjen 2 stygge hull i veggen og sier æddabædda- der tabbet du deg! *grøss* 

Knagger som skal henge over en dør er mye snillere. Bare til å hekte på plass, og vips- så har man ekstra oppbevaringsplass. De 2 utgavene som jeg viser kommer fra Nille. Knallfine! Jeg husker ikke i farten hva de kostet, men de var billig. Dessverre hadde ikke butikken flere igjen, men håper inderlig de tar inn nye- jeg ønsker meg mange! 

Snart er det helg og Lisbeth skal sy. Du verden! I sommerhuset stod det to svingstoler fra det glade et-eller-annet-tall, tipper 70-tallet, som jeg vil trekke om. Aner ikke om jeg får det til, men skal gjøre et forsøk. Katten hjelper til så godt hun kan. Liksom:) God helg alle sammen, kose dere masse! Klem.

14 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg har noen sånne over-døra knagger fra Åhlens og Ikea, så om de ikke får de inn igjen på Nille så er det mulig de har dem der :D
Lider av samme skrekken som deg, klarer ikke så noe hull i veggene mine. Skal det gjøres så er det kjæresten som får det ansvaret på seg :)

Deb sa...

I love over-door hooks. So nice to see that sweet kitty again. Hugs, Deb=^..^=x5

FlorasFrue sa...

Skjønner hva du mener!
Jeg har også mange av de knaggene vi kan henge over dørene - kjempegreit!

Masse fine stoff - spennende å se hva du lager :)

God helg!
K

Fru R. sa...

De øverste knaggene var jo bare helt knæsj, jeg må på NILLE, er det lenge siden du kjøpte de?
Klem

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Fru R!

Kjøpte knaggene i forrige uke! Løp og kjøp, eller spør om de kan skaffe...:)

Klem

Fågel Blå sa...

Åhh dessa var snygga!!!!!
Och din lilla katt hur söt som helst!!!!!
Kram Kathrine

Mandelhjärta sa...

Veldig smarte knagger! Lekre var de også! ;)
Jeg har noen sånne enkle fra IKEA.
Ha en kreativ og trivelig helg!
Søt pus du har! ;)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Väldigt smart med knagger på dörren. Skulle faktiskt kunna tänka mig ett par liknande jag. Får ta mig en tur förbi Nille och se om det har. :-)

Lycka till md syprojektet ditt - det blir alldeles säkert bra.

Önskar dig en riktigt fin helg!

Ps. Idag visar jag mina tryck från Black Baroque. :-)

liven sa...

Super praktiske og fine!!
Lurer på om de har slike på vår Nille.....
Skjønne stoffer...og gleder meg til å se resultatet!
At du får det til er jeg 100% sikker på!!!!

ha en fin helg Lisbeth :o)

Alexia sa...

Sånne knagger er kjempelure ja...bruker de også i dusjen, over dusjveggen, på begge sider. Så henger jeg såpe på innsiden og badehåndklær på utsiden.

God helg til deg også!

Villblomsten sa...

Åå jeg har sett lenge etter noen sånne knagger , som er både praktiske OG pene :-)
Jeg få forte meg på Nille i morgen og se om de har noen igjen her .
Krysser fingrene :-)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Alexia!

Du, det å feste slike knagger på dusjveggen er jo superlurt. Knallpraktisk og fint- det kan vi like. Tusen takk for tips!

Klem

La sa...

You have the most beautiful cat ever!
I just love the gorgeous Miss Penny Lane.

nille sa...

Så hyggelig at du liker knaggene våre, Lisbeth! Og for et smart tips ang dette med badedøren - det skal vi jammen spre videre på vår blogg!

Til alle dere som skulle løpe til -nillebutikker og sjekke om de hadde flere igjen; si gjerne ifra til oss om de ikke hadde det, for når noe er så populært, så tar jeg det gjerne opp med de ansvarlige hos oss - som muligens kan få bestilt de inn igjen!

Takk for at vi får låne bildene dine og linke til bloggen din, Lisbeth - slikt engasjement og gode ideer vil vi gjerne spre til våre lesere også naturligvis :) Kanskje noen -nillelesere blir Lisbeth Sin Lille Verden-lesere etterpå?

Ønsker deg en strålende uke!