27.07.2010

SOMMERBLOGGING: LIVET VED SJØEN

Her er det sommer for alle penga! Jeg lider absolutt ingen nød, jeg lever et slaraffenliv i ekte feriemodus. Ligger paddeflat og nyter solen i harmoniske omgivelser rett og slett. 

 Endene er de eneste som padler forbi her. Fast rituale er å stoppe et lite øyeblikk, titte opp, smile pent og så be om en matsmule. 

 Det får de så klart! Vel- mot at de lar seg fotografere uten honorar:) En annen søtnos som piler forbi beina mine et par ganger daglig er denne her... 

En liten rakker av en mink. Ja, innrømmer jeg skvatt godt første gang den løp foran føttene mine, iiik- trodde først det var en rotte. 

 Nå er vi vant til hverandre, den enser ikke meg, og jeg enser ikke den :) Jeps, det var en liten ferierapport fra meg. Håper dere alle har fine sommerdager! See U!

29 kommentarer:

Hulda sa...

Så herlig dette var. Nydelig sted du har sittet og kosa deg, nede ved havet. Flott den lattekoppen du viser bildet av. Virkelig søt. Fine ender svømte det også forbi. :)

Blått til lyst sa...

Det så da ut som rene idyllen, og minken var sjarmerende!
De er veldig morsomme og kvikke - og ikke minst nysgjerrige. Med litt tilvenning, krabber den sikkert rett ned i veske og matboks og forsyner seg av alle feriens lekkerbiskner. Kos dere sammen *s*
Sommerhilsen Liv

FruLisa sa...

Idyll!! Nyt det:-)

-Lisa

Ingrid sa...

Ser ut som du koser deg maks.. det er bra! :) Herlig stemningsrapport.

MissMette sa...

Hei Lisbeth
Så koselig, herlig å være ved sjøen en vakker sommerdag :) nydelige og herlige bilder du viser – og søte lille minken :) Herlig bilde! – ønsker deg en fortsatt fin sommer… Klem fra Mette

miss marple sa...

Dette kaller jeg Ferie med stor F!
Ligge rett ut og gjøre ingenting...kos deg videre og hils minken og endene...hvis du får tid;-)

Unknown sa...

Åhh såååå ljuvliga bilder! KRAM

Fjellsnella sa...

Du har så utrolig flotte bilder og det er terapi å titte innom bloggen din. Det har jeg gjort i noen månder nå og synes den bare er helt fantastisk. Jeg har akkurat begynnt å blogge selv og la deg inn på min bloggliste. Så vet du det. Takk for inspirasjonen og fortsatt deilig sommer :-)

Simones Country Home sa...

Oyy ja ser ut som du koser deg skikkelig her ja. Å for en søt mink, moro å ha slike søte dyr i nærheten. Jeg har masse dyr, men ikke alle like morsomme, som 2 grevlinger under terrassen feks. hehe

Ha en super dag, å kose deg masse videre.

Klem Simone ;o)

beate sa...

åå, så herlig!!!

mink er jeg ikke så begeistret for... ett år hadde vi en minke-familie under hytta vår. de hentet fisk og det luktet helt forferdelig...
heldigvis fikk vi kjøpt en minke-jager med en høyfrekvent lyd som de ikke liker. det var rart å se hvordan de plutselig tok lange omveier rundt hytta vår...

kos deg!!

klem beate

Anne (Moseplassen) sa...

makan til sommeridyll! Jeg er temmelig misunnelig gitt. og den minken da, *smelte*...

Fågel Blå sa...

Vilka underbara sommarbilder från dej!
Ha en fin fortsättning på Dagen!
Kram Kathrine

Tee of Vinnord Cottage sa...

å herre, så idylisk da!!!! :D Elsker sjøen... skulle jeg ikke bodd på Vinnord så ville jeg funnet ett sted langs kysten :D

Monica sa...

Hei på deg.
Herlig sommeridyll!!!
Ønsker deg en fortsatt fin onsdagskveld.

Marit sa...

Flotte bilder av ren sommeridyll, likte den lille sjarmøren av en mink :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Snakk om sjarmerade sommar :-)

liven sa...

Halaien Lisbeth!!
Nydelige bilder fra din sommerplass....dette er det gode liv!!
Og tenk å få selskap av en slik liten skjønning da!!
Og du....den vesken din under her var bare så fiiiin....du får det til du!!
Kos deg videre i sommer :o)

Anonym sa...

Høres og ser deilig ut! Kos deg videre!
Klem Kristine

Siljes Hobbyrom sa...

Åhh, dette fristet!! Flotte sommerbilder ;)

Ha en fortsatt herlig ferie!
Klem

h.espe sa...

Sååååå herlig Lisbeth!! Bildene dine bare oser av sommer, sol og VARME. Og kompisen din da - kjempesøt ;o)

Nyt dagene videre!

Sommerklem fra Hildegunn

Torill sa...

Høyrest fint ut !! Kos deg !! Her går det i maling/beising....

mimmi-leone sa...

Herlige bilder, fikk bare lyst til å "hoppe" inn i bildet med en gang :-))

Tusen takk for koselig hilsen på bloggen min!

Ha en fortsatt nydelig ferie.

Hilsen fra Mimmi-Leone

Siw sa...

Herlig sommerblogging :) Gode dager og fine bilder, så fin en liten mink som holder deg med selskap, da. Nyskjerrig og sjarmerende venn, tenker jeg :) Nyt dagene, vi er snart i august! Klem

Laila sa...

Her var det virkelig sommerstemning, godt å se for her er det grått og regn.
Ha en riktig god helg, klem Laila

Linda sa...

Det ser jammen idyllisk ut! Du har forresten en sjarmerende kattepus. Innlegget ditt om å like blått var vakkert og morsomt. Mvh Linda, husetsgleder.bloggspot.com

lillpastill sa...

For en drøm, og så spennende med besøk av en liten mink! Jeg er så fasinert av dyr, så jeg hadde kost meg i spenning! hoho

Skikkelig koselig ser du ut som at du har det! :)

P.S. tusen takk for svar inne hos meg!! ;)

Ønsker deg en fin fredagskveld - det som er igjen av den.. ;)

M.E.V. foto sa...

For et herlig sted! Der hadde jeg og trivdes, selv om jeg nok hadde vært litt skeptisk til den minken...;) God helg. Klem

Anonym sa...

akkurat nå vil jeg også ha sommerliv ved sjøen.. MED SOL.. her er 8 grader og sur vind.. lite idyllisk.. likte din utsikt bedre :)

god søndagskveld.. klem fra mæ

White cotton grass sa...

Ser ut som om du har det riktigt bra! :)

/helena